سازه های محوردار

گفتیم که نمونه محصولات بسیار زیادی در گروه صنعتی مبین کانتین به فروش میرسد یکی از مهمترین این محصولات را میتوان سازه محوردار دانست که ما در ادامه این مطلب برای شما به بررسی برخی از آنها و همچنین مشاهده برخی از نمونه های آنها خواهیم پرداخت.پس در ادامه این مطلب با ماهمراه باشید.همچنین شما میتوانید با برخی از مهمترین خدمات گروه صنعتی مبین کانتین نیز همراه باشید:

کانکس ویلایی

کانتینر

کانکس محوردار

این نوع سازه دارای کاربری های گوناکونی می باشد که از مهمترین آنها می توان به کانکس آشپز خانه سیار ، پلیس راه ، فروشگاه سیار ، کاروان های توریستی ، کانکس فست فود سیار و کیوسک های خدمات شهری اشاره نمود.این سازه های سیار معمولا دارای دومحور می باشند که البته نوع تک محور آنها نیز وجود دارد و بگونه ای طراحی شده اند که توسط یک خودرو معمولی بتوان آنها را از محلی به محل دیگر جابجا نمود.اتصال این سازه به خودروی کشنده از طریق یک مالبند که در قسمت عرضی آن برای این منظور تعبیه شده است صورت می گیرد و محور جلویی دارای قابلیت فرمان پذیری می باشد که در هنگام گردش خودروی کشنده در سر پیچ ها این محور نیز به گردش در می آید.

سازه محوردار

در برخی از گارگاه های عمرانی بخصوص در امر راه سازی و ریل آهن با پیشرفت پروژه نیاز است که کارگاه و سازه های اسکان کارگران جابجا شود. در چنین مواردی معمولا برای سهولت در امر جابجایی از سازه محوردار کارگری استفاده می شود. این سازه کاملا مشابه یک کیوسک معمولی بوده با این تفاوت که بر روی یک شاسی چرخدار سوار شده است و از طریق یک مالبند که در جلوی آن تعبیه شده آن را جابجا می کنند. امکانات داخلی و ابعاد آن نیز مانند سازه های ثابت بوده با این تفاوت که معمولا ابعاد ۶٫۲۴ آن بیشترین کاربرد را داشته و از ابعاد بزرگ تر به ندرت برای این منظور استفاده می شود.