اندام دارویی بومادران

پیش از این مطلب به بررسی خواص دارویی بوماردان و همچنین شناخت اندام های دارویی آن پرداخیتم.اما در ادامه این مطلب به بررسی نام های علمی بومادران و همچنین موارد مصرف آن خواهیم پرداخت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بومادران چیست و نامهای علمی آن کدامند: گیاه بومادران اندام هوایی خشک شده گیاه Achillea Millefolium L. از خانواده کاسنی (Asteraceae) است که حداقل واجد 25/0به رنگ زرد یا زرد متمایل به آبی می باشد.

 

علمی: Acheillea Millefolium L.

 

انگلیسی: Milfoil، Sanguinary، Thousand Leaf، Nosebleed، Yarrow

 

آلمانی: Achillen Kraut. ،Gemeine Schafgarbe

 

فرانسه: Herb Au Charpentier, Herb De Millefeuille.

 

عربی: حزنبل، ام الف ورقه

 

فارسی: بومادران.

گروه بازرگانی ملکی به عنوان یکی از اصلی ترین گروه های فعال در زمینه فروش عمده گیاهان دارویی در ایران و خاورمیانه این افتخار را دارد به که به ارئه و عرضه مستقیم بومادران بپردازد.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصول با مشاورین ما در تماس باشید.

بخش های دارویی گیاه بومادران 

 

گیاهی است چند ساله ساقه به ارتفاع 10 تا سانتیمتر، ایستاده یا بالا رونده، برگ ها سبز،گل ها به رنگ سفید، صورتی و ارغوانی،  که درون کلاپرک های کوچک و متراکم جمع شده است. هر کلاپرک دارای 5 گلچه زبانه ای کوچک و ماده است، برگ ها سرنیزه ای و دارای بریدگی های بسیار با قطعات نوک تیز است.

 

بازرگانی ملکی با تجربه چندسال در زمینه صادرات گیاهان دارویی به کشورهای مختلف آماده ارائه مشاوره در جهت خرید و صادرات گیاهان دارویی می باشد.