بسته بندی لوستر در زمان اسباب کشی

یکی از نکات و موارد مهم اسباب کشی و حمل بار، چگونگی بسته بندی لوستر و سایر لوازم شکستنی است. بهترین شرکت های باربری به این مسئله توجه دارند که طوری به شما در زمینه خدمات اسباب کشی کمک کنند تا وسایل، اسباب و اثاثیه منزل شما سالم به مقصد برسند.

لوستر ها در دسته لوازم لوکس و شکستنی در منزل قرار میگیرند و جا به جایی آن ها عموما کار ساده ای نیست . بسیاری از افرادی که قصد جابه جایی و اسباب کشی دارند از شرکت های باربری درخواست باز و بسته بندی کردن و جا به جایی لوستر ها را دارند.

باربری پایتخت سبز نیز از این موضوع مستثنی نیست و در خواست کنندگان خدمات باربری در شهریار و باربری در کرج عموما درخواست دارند که این خدمات توسط شرکت انجام پذیرد . از این رو این شرکت خدمات بسته بندی و جابه جایی را برای آن ها انجام میدهد.

جابه جایی لوستر در اسباب کشی

نکات مهم در بسته بندی لوستر

بسته بندی لوستر نیز مانند بسته بندی ظروف شکستنی، کریستال و چینی بسیار حساس است و باید با صبر و حوصله و دقت توسط آن دسته از کارگران حمل بار که در این زمینه تخصص دارند، صورت بگیرد. با این تفاوت که حجم کار تا حدی بالاتر است و برای این کار معمولا نیاز به جعبه و کارتن های بزرگ و موادی مانند فوم و یا پلاستیک برای جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن آن است.

این مسئله بسیار اهمیت دارد و جزء نکات مهم قبل از اسباب کشی است. به خصوص زمانی که قصد حمل بار به شهرستان را دارید، و در این میان اشیاء شکستنی و حساس مانند لوستر نیز باید بسته بندی و ارسال شوند.
اما چگونه باید به جابجایی لوستر ها بپردازیم.
در پاسخ به این سئوالات باید گفت که همیشه هر احتمالی ممکن است اما باید تا حد امکان تلاش کنیم که از راه درست و اصولی، بهتر و با خیال راحت تر بتوانیم به هدف نهایی مان یعنی حمل و انتقال وسایل و لوازم منزل از محل قبلی به محلی جدید برسیم.

لوسترها یکی از وسایل تزئینی حساس و شکستنی خانه هستند که بدلیل داشتن لامپ های شیشه ای مرتب و زیبا و همچنین بدنه ای از شیشه و یا فلز حساس هستند. روشن بودن لوستر در شب، اغلب جلوه زیبایی به سالن و یا اتاق هال می دهد.

همچنین برای استفاده در تالارها و سالن های بزرگ مجالس رسمی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو هنگام بسته بندی و پایین آوردن آن (و همچنین نصب مجدد در محل جدید) نکات مهمی را باید رعایت و انجام داد که در اینجا جهت آشنایی بیشتر شما آورده ایم.